onsdag 25 april 2012

Tillbaka till SketchUp


Nu är jag tillbaka i SketchUp igen, håller på att bygga upp en modell av parken som vi fått till uppgift att jobba med. Det börjar ta sig men det är inte lätt, tycker allt tar längre tid än vad man tror just nu. Men gör man det noga från grunden så går det förhoppningsvis bättre sen. Vi har också jobbat en del i AutoCAD i början av veckan, det var ett bra tag sedan jag gjorde det senast. Det kändes dock som om jag kom ihåg det mesta med lite repetition, det var skönt!  Vi fick en grundkarta i CAD som vi fick göra en del justeringar i och det är den vi nu fört över till SketchUp för att göra till 3D-modell. Ska bli spännande att se resultatet sen. Nu ska jag äta lite middag innan jag ska hämta mina föräldrar från flygplatsen :)

Så här ser det ut framför mina ögon en stor del av tiden just nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar