söndag 13 maj 2012

Sista inlägget


Eftersom att min mammaledighet börjar närma sig och jag så sakteliga börjar trappa ner på skolan så innebär det tyvärr också att bloggandet här på landskapsarkitektbloggen är över för mig. Jag hoppas att bloggen har kunnat hjälpa till med lite funderingar på vad vi egentligen sysslar med på vår utbildning och i Alnarp. För er som inte läst min blogg tidigare och är intresserade av landskapsarkitektutbildningen så kan ni gå in och läsa de inlägg jag skrivit under de dryga två åren jag bloggat. Grunddragen i utbildningen har inte förändrats så mycket så det ger nog en ganska bra inblick i utbildningen och studentlivet även om inläggen är gamla :) För er som har sökt till Alnarp i hösten så hoppas jag verkligen att ni kommer att trivas, vi lär ju ses där när jag är tillbaka igen.

Tack till alla er som följt min blogg, det har varit jättekul att få dela med sig av studentlivet och svara på era frågor och funderingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar